Subject: Ed: [EIS] Eelnõu kooskõlastamine: : MKM/24-0380 - "Töötuskindlustuse seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus"
From: <[email-masked]>
To: "MKM info", "Tiit Riisalo"
Date: Tue, 7 May 2024 00:28:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud minister Riisalo,

Saadan eelnõu juurde ka meie varasemad seisukohad äriühingute juhatuse 
liikmete ning FIE-de kaasamisest töötuskindlustuse süsteemi.

Lugupidamisega

Ille Nakurt-Murumaa

EVEA president

Tel. +372 57809806

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

veeb:  <http://www.evea.ee> www.evea.ee

-------- Esialgne kiri --------

                            PEALKIRI:

                            [EIS] Eelnõu kooskõlastamine: : MKM/24-0380 - 
"Töötuskindlustuse seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise 
seadus"

                            KUUPÄEV:

                            12.04.2024 08:35

                            SAATJA:

                             <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

                            SAAJA:

                             <mailto:[email-masked]> [email-masked]

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on algatatud kooskõlastamine.

Eelnõu toimik: MKM/24-0380 - Töötuskindlustuse seaduse ja sellega seonduvalt 
teiste seaduste muutmise seadus

Kohustuslikud kooskõlastajad: Haridus- ja Teadusministeerium; 
Justiitsministeerium; Kultuuriministeerium; Riigikantselei; 
Kaitseministeerium; Siseministeerium; Regionaal- ja 
Põllumajandusministeerium; Rahandusministeerium; Sotsiaalministeerium; 
Kliimaministeerium; Välisministeerium

Kooskõlastajad:

Arvamuse andjad:

Kooskõlastamise tähtaeg: 03.05.2024 23:59

Kooskõlastatavad dokumendid on kättesaadavad EISis.

Link eelnõu toimiku vaatele:

 <https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/c7b12b80-0b3b-447e-9ee1-d8b95b1f0ec1> 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/c7b12b80-0b3b-447e-9ee1-d8b95b1f0ec1

Link kooskõlastamise etapile:

 <https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/c7b12b80-0b3b-447e-9ee1-d8b95b1f0ec1?activity=1> 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/c7b12b80-0b3b-447e-9ee1-d8b95b1f0ec1?activity=1

Eelnõude infosüsteem (EIS)

 <https://eelnoud.valitsus.ee/main> https://eelnoud.valitsus.ee/main